Friday, December 8, 2006

ALDATMAK

Ünlü diş hekimi Sam ve eşi 50. evlilik yıldönümlerini kutluyorlardı. Sambirdeneşine bir soru sordu :-"Sevgilim, bu elli yıl içinde beni hiç aldattın mı?"-"O da nerden çıktı?" diye sinirlendi eşi, "cevabı öğrenmek istemezsinherhalde"dedi.-"İsterim" dedi Sam. "Lütfen anlat."-"Madem öğrenmek istiyorsun, evet, seni üç kez aldattım" diye cevap verdieşi.-"Kimlerdi bunlar?" diye sordu Sam.-"İlki" diye anlatmaya başladı eşi "hani sen 30 yaşındaydın ve kendikliniğinikurmak istiyordun da hiçbir banka sana kredi açmıyordu. Sonra bir bankamüdürüeve geldi; hiçbir şey sormadan tüm kağıtları imzaladı ve sen en modernaletlerlekliniğini açabildin..."-"Canım benim. Benim için kendini feda ettin demek. Benim sevgilikarıcığım"dedi Sam. "Peki ikincisi?"-" Hani 50 yaşında kalp krizi geçirmiştin ya, kritik bir by-pass ameliyatıolmangerekiyordu, hiçbir doktor o cesareti gösteremiyordu. Her an ölebilirdin.Dr.Halery onca yoldan kalktı geldi, ameliyatını yaptı. Sen hayata döndün" dedieşi.-"Ah benim sevgili karım. Hayatımı kurtarmak için kendini bir kez daha fedaettin, öyle mi? Peki üçüncü aldatışın?"-"Hatırlıyor musun, yıllar önce diş hekimleri odası başkanı olmakistemiştin de
247 oy eksikti...' HEHEHE:D

No comments: